aug
10
2013

Moet paypro misleidende producten verwijderen?

Er kwam de laatste tijd een discussie op gang die me als paypro-gebruiker wel interesseert: moet paypro misleidende producten, die niet waarmaken wat ze beloven, verwijderen?

gouden eiDe tv-première van Tom en Eduard in Rambam deed heel wat stof opwaaien en het lijkt dat momenteel wel meer internet marketeers hun focus leggen op het maken van sterke salespitches, waarbij ze vergeten dat er ook een goed product hoort achter te zitten. Deze Amerikaanse manier van verkopen is inmiddels goed ingeburgerd, getuige bijvoorbeeld onze scam review van Traffic Explosie.

Zulke verhalen berokkenen de markt van de internet marketing cursussen ongetwijfeld heel wat schade en toch blijven deze producten van lage kwaliteit het goed doen. Hoe komt dat nu precies?

Volgens mij zijn hier 3 redenen voor.

  • Mensen willen bedrogen worden. Slimme marketeers gebruiken zoveel psychologische triggers dat je gegarandeerd het gevoel krijgt dat je heel wat zal missen wanneer je hun product niet aankoopt. Wat als dit product echt het gouden ei blijkt te zijn en jouw financiële wereld op z’n kop zet?
    Nieuwsgierigheid en misschien zelfs hebzucht halen het al snel van het gezond verstand.
  • Een gezegde hier is dat een goede verkoper een ijskast kan verkopen aan een eskimo. Dat omvat zowat alles wat ik hier wil zeggen: zij zijn enkel gericht op hun eigen succes. Als jij het goed voorhebt met je klanten, dan heb je er geen probleem mee om persoonlijk contact met hen te hebben. Doe de test en ga eens na hoeveel paypro verkopers producten aanbieden onder hun echte naam.
  • Deze verkopers zijn tevens ondersteund door een goed netwerk. Internet marketeers als JP gebruiken hun e-mail lijsten om andere producten te promoten. Helaas kijken ook zij enkel naar de conversie van een product en niet naar de waarde die het kan bieden aan hun leden.
Zal het ooit stoppen dan? Wellicht niet, maar we zouden het wel moeilijker kunnen maken voor dit soort misleinde producten om succesvol te worden. Het is zorgwekkend dat we zien dat een product als ‘Traffic Explosie’ momenteel de hoogste paypro score behaalt. Deze score wordt berekend door een mix aan gegevens als aantal verkopen, waarde voor de affiliates en onder andere ook het aantal refunds zouden meedragen tot de uiteindelijke paypro score. Wellicht moet dit laatste aspect zwaarder doorwegen in de paypro score, want ik ben ervan overtuigd dat heel wat mensen een refund van Traffic Explosie hebben aangevraagd.
Even zorgwekkend is het om te weten dat de heren Tom en Eduard onder andere aliassen gewoon doorgaan met hun praktijken..

Paypro

Paypro biedt een affiliate netwerk en een internetkassa. Maar meer dan dat nog is het gewoon een bedrijf, waarvan het succes, net als bij het gros van de andere bedrijven, afhankelijk is van hun winsten. Zullen zij dan maatregelen nemen om goed verkopende producten van lage kwaliteit te bestraffen?
Ik vermoed alvast van niet..
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en mening over dit onderwerp. Laat een reactie achter onder dit bericht!

About the Author:

Pieter is reeds enkele jaren actief in de internet marketing wereld. Zelfstudie en het volgen van internet marketing cursussen hebben hem inmiddels een goed beeld gegeven van wat de mogelijkheden zijn om geld te verdienen op het internet. Dankzij de goede contacten met andere marketeers en de reputatie van dit blog, krijgt hij dikwijls de kans om nieuwe producten in te kijken, waarvan hij dan met plezier een review schrijft. Zijn doel? Ook jou duidelijk maken dat je geld kan verdienen op het internet!

29 comments on “Moet paypro misleidende producten verwijderen?

  1. ik heb in dec. 2013 gezocht op internet naar seo optimalisatie voor mijn site, ik kwam terecht bij JvB Website Service, we dachten we gaan het met dit bedrijf proberen en dus hebben wij onze gegevens ingevuld, en al heel gauw zagen we dat het foute boel was.
    De site verdween in de lucht er werd niet gereageerd op telefoontjes en ook niet op mailtjes.
    Echter blijft paypro geld afschrijven, wij hebben bovenstaande bedrijf gemaild op verzoek van paypro, wij kregen van hun nl een email adres, maar ook hierop word niet gereageerd.
    De mails hebben wij doorgestuurd naar paypro om te laten zien dat wij er alles aan doen om in contact te komen met dit bedrijf, 7 maanden geld geïncasseerd en nooit een dienst geleverd, en als wij bij payrpo klagen zeggen ze wij innen alleen geld als je een klacht hebt moet je bij de verkoper zijn. Elke keer krijgen wij deze mail van hun:linkbuildinguitbesteden@live.nl; Als wij deze mail gebruiken voor correspondentie komt onze mail nooit aan. Ze hebben ondertussen meer dan 600 euro afgeschreven zonder enig dienst te leveren, wij proberen in contact te komen maar t lukt niet. De verkoper reageert niet, er staat een adres in Haarlem, hier zijn wij geweest maar niemand te vinden, paypro weet hiervan en gaat door door met zijn illegale praktijken,
    Bouharb onlangs geplaatst..Rioolontstopping HoofddorpMy Profile

    • sjors moest ik van jou zijn ik zou dit niet doen. Probeer op een eerlijke manier je geld te verdienen op het internet. Als je dit niet kan, raad ik je aan om er niet aan te beginnen.

      Vroeg of laat val je door de mand zoals tom en eduard zijn hier een mooi voorbeeld van. Als jij eerlijk blijft en je doet ook echt de moeite om een product of website helemaal in orde te maken zonder dat je moet liegen, dan zal je ook merken dat je daar voor beloond zal worden.

      Snel rijk worden bestaat niet ook niet op het internet. Als jij waarde bied aan jou toekomstige klanten, dan zal jij ook veel meer verkopen realiseren. In de jaren ik bezig ben kan ik maar zeggen dat je er ook echt tijd in moet stoppen.

      Meeste marketeers beweren dat het geld in je maillijst zit. Ik zelf vind dit niet echt kloppen. Het grootste gedeelde van mijn verdiende geld komt via mijn website.

      ik hoop dat het je wat duidelijker is waarom je gewoon eerlijk moet blijven.

      Heel veel succes,

      jeremy

    • Beste lezers!

      Laat even duidelijk zijn, dat ik hier NIET achter zit.. (veel berichten via Facebook, echt niet tof ofzo!) ik ben van TRAFFICEXPLOSIE.NL << waar ik trots op ben en niet van het scam product op .com.

      Vind ook jammer dat de maker een zelfde naam heeft gebruikt..

      Mijn e-book Traffic Explosie is ondertussen al méér dan 100x verkocht, waarvan slechts 1 refund!

      Met vriendelijke groeten,

      Coen Olde Bijvank

      • Ik hoop inderdaad dat jouw product er niet onder lijdt, heb het zo duidelijk mogelijk trachten aan te geven in de review, dat het niet jouw E-book betreft maar een andere cursus met dezelfde naam. Het andere product lijkt momenteel overigens verdwenen van Paypro.

  2. Denk dat iedere verkoper zelf moet bekijken of iets een aanvulling kan zijn. Of een aanfluiting is voor zijn klanten. Zoals eerder werd aangehaald, test het product, probeer het uit en als je denkt dat het iets is waar je achter kan staan. Ga ermee aan het werk of laat het liggen. Net als Jeremy al zei vraag een Gratis testproduct aan, geen reactie of het antwoord is nee. Kun je dus ook niet kijken of het iets voor je klanten zou kunnen zijn.

  3. Het is ook mij opgevallen dat Paypro het niet zo nou neemt met
    de adverteerders….”It’s all about the cash “ zelfs mensen waarvan ik een
    hele hoge hoed op had….gaan de fout in en adverteren nu met schreeuwende
    e mail advertentie waar in ze je duizenden dollars per maand beloven.
    Paypro zou er goed aan doen om wat beter te kijken naar het product wat
    ze aanbieden…..het is veelal misleidende reclame en bij de wet verboden.
    Ik verdien eindelijk een bescheidde bedrag via Internet echter niet via een
    aangeschaft programma …..maar door eigen ideeën tot uitvoer te brengen.
    EN HET WERKT en zal dat ook blijven doen de komende tijd.
    Het idee op internet zetten ( voorlopig niet )…. misschien als het helemaal tot
    op het bot is afgekloven.
    Mijn Conclusie: Pieter heeft een sterk punt

  4. Zelf draai ik lang mee in de wereld van internet. Ik heb al heel veel gezien over producten die echt waardeloos zijn. Het probleem is mensen zijn net schapen. En als de ene iets koopt de andere dat ook wil.

    De grootste fout is gewoon dat mensen te vaak in sprookjes geloven. Laten we eerlijk zijn als ik per dag gemiddeld 1000 euro verdien met software die ik zelf heb ontwikkelt, zou ik die aan de wereld delen? denk het niet.

    Er bestaan honderden manieren om succesvol te zijn op het internet. Maar je grootste successen zal jij maken door eerlijk te zijn. Als jij eerlijk bent zal je veel meer bereiken dan die mannen die producten verkopen die niks waard zijn.

    Zelf ben ik heel succesvol met het promoten van producten. Ik verdien mijn brood mee. Als ik een product wil promoten dan zal ik ook eerst een mail sturen naar de verkoper om het product te testen.

    Als ik geen reactie krijg of als de persoon mij zeg van nee doe ik niet. Dan weet ik al dat het foute boel is. De meeste verkopers geven mij wel toestemming om het product te testen. En als ik eerlijk mag zijn in alle producten die ik getest hebt waren er maar enkele die echt werkten. Maar niet 500 euro per dag.

    Ik geef zelf de raad aan mensen die producten promoten test het zelf eerst uit voordat jij het gaat promoten. Want een slecht product kan jou naam op het internet flinke schade aanrichten.

    Ik hoop dat ze bij paypro ook eens gaan nadenken, en als ik zelf naar hen toe mailde om te vertellen dat Traffic Explosie gewoon scam was. Dan denk ik dat ze er wel iets mee moeten gaan doen. Want zonder Affiliates zal paypro ook snel ten onder gaan.

    Dus voor de mensen een gouden raad promoot geen producten waarvan jij niks weet. maar neem contact op met de verkoper en vraag of je het mag testen. als jij dan over het product tevreden bent, dan pas start je met het promoten.

    succes,

    jeremy

    ps tom en edward zijn niet gestopt, maar hebben gewoon een ander naam is maar dat jullie het weten.

  5. Beste Pieter,
    Met begrip voor je reactie n.a.v. Traffic Explosie doe je PayPro en allen die zaken doen met PayPro onrecht aan. PayPro biedt, naast financiële diensten, producten aan voor de affliliatiemarkt. De Rancking die zij daarbij gebruikt is objectief en transparant en gebaseerd op duidelijke parameters.
    PayPro heeft dus geen arbitraire functie waar het gaat om de waarde of bruikbaarheid van het product. Dat is ook maar goed ook, want anders zou PayPro gaan functioneren als een filter, en de goede van de slechte producten gaan scheiden. In de doelstellingen die PayPro zich gesteld heeft mag zij dat niet, nog maar afgezien van de vraag of zij dat objectief zou kunnen.
    Een tweede opmerking is dat je tussen de lijnen suggereert dat PayPro, door Explosie op de eerste plaats te zetten, aangeeft dat Traffic Explosie een goed product is; Je valt immers PayPro aan met het argument dat Explosie een slecht product is; Maar in jouw “woede” ben je vergeten dat PayPro zich niet uitspreekt over de kwaliteit van het product, alleen maar over de parameters betreffende de verkoop, commissie en refunding. Anders gezegd, PayPro zegt niet “het product van Explosie is beter dan dat van Pieter”, en ik heb de indruk dat wel een beetje door je hoofd speelde toen je – en dat geldt ook voor de anderen – het stuk schreef.

    Beste groet,
    Alexander

    • Hey Alexander,
      als je doelt op mijn cursus listbuilding; deze is pas vanaf vandaag betalend, was voordien tijdelijk gratis te verkrijgen. Had dus geen invloed op mijn mening over traffic explosie.
      Ik deel je mening, zoals je in de post en reacties hier zou kunnen lezen, dat paypro geen arbitraire functie kan spelen in die zin dat zij elk product zelf zouden moeten onderwerpen aan een kwaliteitstest. Wel kunnen zij ingrijpen wanneer een product zoveel klachten krijgt dat het wel overduidelijk is dat er wat serieus scheef zit.
      Dat komt het imago van paypro en de gehele internet marketing markt mijn inziens alleen maar ten goede.

      • Waarde Pieter,
        Vergun mij enkele opmerkingen n.a.v. jouw reactie.
        1. Neen, ik doel niet op jouw cursus “Listbuilding”. Als ik schreef “het product van Explosie is beter dan dat van Pieter”, heb ik dat overdrachtelijk bedoeld en zeker niet specifiek naar “Listbuilding”.
        2. Als ik de reacties lees, dan lees ik toch – soms meer, soms minder genuanceerd – dat PayPro moet ingrijpen bij slechte producten. Ik hoop en ben er ook wel van overtuigd dat zij dat niet zal doen. Dat is haar taak niet. Iets anders is – en daar volg ik je – dat zij bijvoorbeeld bij een extensieve refunding een vorm van waarschuwing zou kunnen geven. Zolang PayPro handelt met de thans geldende doelstellingen, zou het bijzonder onverstandig zijn, en de (bancaire)geloofwaardigheid van haar, manifest aantasten. PayPro is geen Consumentenbond Pieter.
        3. Het vorige gezegd zijnde, begrijp je zeker dat ik het met je laatste zin in het geheel niet eens ben; Paypro en “de gehele internet marketing” zijn twee partijen met niet dezelfde doelstellingen.

        Ik ben overigens géén aandeelhouder van PayPro, noch in dienst als PR-manager …….. ik ben het gewoon niet met je eens.

        Andermaal beste groet,
        Alexander

        • Ik neem zeker geen aanstoot aan je reactie hoor, ik vind het leuk om andermans mening te horen.
          Wat mij betreft gaat het voor paypro verder dan de bancaire geloofwaardigheid, aangezien zij in eerste instantie vooral een affiliate netwerk zijn en zo worden zij ook door het gros van de mensen aanzien.
          Je bent het ermee eens dat paypro actie kan ondernemen bij excessieve refunds en klachten. Maar wat bedoel je dan met ‘een waarschuwing’? Billenklets? Waarom is, wanneer een verkoper meermaals geen goede wil toont om z’n salespage aan te passen en refunds netjes af te handelen, na verschillende waarschuwingen, het not done om deze verkoper toegang tot het platform te ontzeggen?

          • Beste Pieter,
            Jij schrijft dat je het leuk vindt om andermans meningen te horen, maar ik schrijf mijn reactie niet om jou te amuseren, maar omdat ik vind dat jij een bedrijf onrecht aandoet.
            Als je gelezen hebt wat PayPro zich zelf ten doel stelt, dan is de financiële support het belangrijkste – dat was ook het probleem in België, welk inmiddels opgelost is – en daarnaast houdt zij zich bezig met ondersteuning van de affiliatie marketing in de ruimste zin van het woord. Dus de bancaire geloofwaardigheid is wis en zeker het belangrijkste aandachtsveld van PayPro. Hoe jij weet dat “het gros van de mensen”daar anders over denkt weet ik niet, maar besef dat je in dit blog niet spreekt tegen “het gros van de mensen” maar tegen deskundigen die PayPro als een zakenpartner hebben.
            Ik bedoel met een waarschuwing de mogelijkheid dat PayPro bijvoorbeeld in haar Rancking aangeeft dat bij product X er sprake is van een opvallend hoge graad van refunding. Dat kan en moet objectief en transparant gebeuren. En daarmee kan PayPro een toegevoegde waarde aanbieden, zonder arbitrair te worden.
            Wat betreft jouw laatste alinea, vraag ik mij af wie het recht heeft een verkoper te verplichten zijn “salespage” aan te passen. En op basis van welke duidelijke en voor iedereen geldende criteria zou dat dan moeten gebeuren ? En het afhandelen van refunds is een zaak tussen koper en verkoper, waarbij PayPro geen arbiter is ! Overigens, maar uitsluitend ter informatie, heb ik de ervaring dat refunding bij Traffic Exploision uiterst correct gebeurt.
            Tenslotte is het voor mij niet duidelijk wie of wat je met “het platform” bedoelt. Voor jouw geloofwaardigheid hoop ik dat je daar niet PayPro mee bedoelt.

            Groetend,
            Alexander

          • Beste Alexander,

            je kan je mening best verkondigen zonder zo’n haantjesgedrag te vertonen, dat is hier totaal niet nodig.
            Ik haal 1 waardevolle tip uit je reactie:
            ” Ik bedoel met een waarschuwing de mogelijkheid dat PayPro bijvoorbeeld in haar Rancking aangeeft dat bij product X er sprake is van een opvallend hoge graad van refunding. Dat kan en moet objectief en transparant gebeuren. En daarmee kan PayPro een toegevoegde waarde aanbieden, zonder arbitrair te worden.”
            Dat is wat mij betreft een heel goed idee.

  6. Ik ben het helemaal met het bovenstaande eens. (op mijn oude blog had ik ook een review waar zij niet bepaald positief uit kwamen) Ook heel jammer, omdat dit soort praktijken ervoor zorgt dat mensen alle (dus ook de betere) marketeers minder gaan vertrouwen.

    Het zou zeker beter zijn als Paypro zodra ze klachten krijgen over producten die via hen wordt aangeboden, deze zelf eens testen. En dan natuurlijk de slechte producten weigert.

    Je kan het niet altijd voorkomen dat je een verkeerd product aanschaft, maar controleer altijd of er mogelijkheden zijn om contact op te nemen met de eigenaar van een product. Zodra dit niet kan, of je moet naar die mogelijkheid op zoek gaan, het product niet aanschaffen.

    (Ik moest trouwens wel een beetje lachen dat zij zichzelf de beste internet marketeers van Nederland en België noemen!)
    Linda onlangs geplaatst..Gastblog: Een beter resultaat met Google AdwordsMy Profile

  7. Ik vind wel dag Paypro misleidende producten moet verwijderen, maar je kunt niet verwachten dat ze de producten van te voren gaan screenen. Volgens mij doet Clickbank dat ook echt niet.
    Ik heb ze ook eens gewezen op een zeer misleidend product m.b.t. vertalen. Ze hebben toen eerst de producteigenaar aangesproken, zodat deze zijn salespage aanpaste.
    en ook in dat geval stuurde JP, Eric D. en nog een aantal jongens met grote lijsten dit product als aanbeveling. die kijken dus totaal niet wat ze doen, maar dat is hun eigen keuze. Op een gegeven moment worden ze door hun lijst niet meer serieus genomen, maar volgens mij maakt hun dat helemaal niets uit, zolang het geld maar binnenstroomt. En dat is hun keuze, niet de mijne.
    Jos onlangs geplaatst..Goede landingspagina’s makenMy Profile

  8. Het zou wel fijn zijn als Paypro producten ook op inhoud zou controleren. Dan heb je een soort garantie dat je een goed product koopt. In de praktijk vergt dit veel werk en inhoudelijke kennis van alles producten die aangemeld worden op Paypro. Dat lijkt me een immense taak. Denk niet dat ze dat gaan doen..

    Gelukkig zijn er blogs zoals deze die je reviews geven en waarschuwen voor slechte producten :)
    Natalie onlangs geplaatst..Wijsheden uit grootmoeders tijdMy Profile

    • Thx, Natalie, jouw cursus staat ook op de planning!
      Elk nieuw product controleren lijkt me inderdaad bijna onmogelijk. Maar ze zouden het wel kunnen doen bij producten die klachten krijgen .. De waarde van de inhoud is vaak discussieerbaar, want wat voor de ene waardevol is, is voor de andere oude koek.
      Maar als salespagina’s duidelijk misleidend zijn -dat kan wellicht ook makkelijk gepolst worden aan het aantal refunds en klachten- dan zou paypro wel kunnen ingrijpen. Als deze verkopers dan nog moeilijk doen over deze refunds, dan vind ik het zeker tijd voor Paypro om tussen te komen.
      Ik denk dat ze wel voldoende kennis in huis hebben om hier zelf een goed oordeel in te vellen, uiteindelijk is Paypro toch een product van Eelco de Boer, een van Nederlands bekendste internet marketeers.
      Maar dan blijft alweer de vraag; waarom zou hij zelf de kaas van tussen z’n boterham halen? :)

      • Daar heb je gelijk in, als er veel refunds of klachten komen dan is het zeker tijd om te controleren. Ook voor Eelco de Boer is het belangrijk om een goede naam te behouden. Aangezien Paypro steeds meer aangesproken word op verkopen van slechte producten, is het misschien wel nodig om hun reputatie te beschermen. De toekomst zal het uitwijzen :)
        Natalie onlangs geplaatst..Wijsheden uit grootmoeders tijdMy Profile

      • Er is geen algemene waarheid, Alexander. Onze mening is slechts 1 mening, daarom dat ik ook naar jullie mening vraag op het eind van de post. Echter, als je de salesvideo van traffic explosie gezien hebt, en je ziet daarna het product.. Dan is het duidelijk dat de salesvideo misleidend is. Dat is geen mening maar gewoon een feit.

        Het lijkt me dat jouw reactie uit het oogpunt van een verkoper geschreven is, of ben je ook klant?

        • Pieter,
          Ik ken de regels van dit blog niet, en ben daarom verwonderd dat jij antwoordt op een reactie van mij op een stelling van Natalie. Een antwoord van haar lag meer in de lijn van de verwachtingen.
          Maar soit ! Jij begint met de stelling dat er geen algemene waarheid is, en je besluit die alinea met de stelling ” dat is geen mening, maar gewoon een feit” Die twee stellingen staan toch diametraal tegenover elkaar. En wie maakt dat uit dat dat “een feit” is ?
          Ik heb inderdaad de video van Traffic Exploision gezien, en uit nieuwsgierigheid gekocht. Bij de levering ging iets mis, en met veel excuses en een bonus heb ik het product gekregen, bekeken en mijn geld terug gevraagd. Binnen twee dagen had ik mijn geld terug. Daar is niets mis mee hè ?
          De achterliggende bedoeling van jouw vraag of ik verkoper ben of klant, ontgaat mij. Wat PayPro betreft heb ik daar een account.

          Beste groet,
          Alexander

          • Jij begint met de stelling dat er geen algemene waarheid is, en je besluit die alinea met de stelling ” dat is geen mening, maar gewoon een feit” Die twee stellingen staan toch diametraal tegenover elkaar.

            Dat was inderdaad de bedoeling, fijn dat je het opmerkt :)
            Jij houdt er blijbaar van om structureel andermans mening te weerleggen, op die manier kom je nooit tot oplossingen. Wij appreciëren jouw mening, ik verwacht dat jij dat ook doet van andermans mening.

  9. Verhelderend artikel. En jullie veronderstellingen en conclusies deel ik. Heb ook net naar de uitzending RamBam gekeken. Mooi zoals dat team presentatoren de zaken aanpakken. Er zijn vele blogs die het hebben over marketing en wat zich daarin aan ethische en onethische praktijken voordoen. Het elkaar attenderen op deze leerzame artikelen kan een bredere verspreiding van dergelijke oneerlijke praktijken vergroten.
    Ik verwacht niet dat paypro hier iets aan zal doen. Ik veronderstel dat zij ook veel bonafide klanten hebben. ‘Gewone’ banken maken zich ook vaak schuldig aan het moedwillig clandizie geven aan criminelen. “Als wij het niet doen, gaan ze naar een ander, die daar dan aan kan verdienen”, is veel gehoorde rationalisatie. Ik vind het veel teleurstellender dat politie en andere overheidsinstellingen met inspectie en opsporingstaken zo laks zijn.
    Maar gelukkig zijn er dan programma’s als RamBam, Kassa en dergelijke die er aandacht aan besteden.

  10. Ben het volkomen met je eens. Een gerespecteerd internet marketeer moet eigenlijk geen affiliate product van slechte kwaliteit promoten. Dan eventueel eerst zelf testen!
    Waarom maakt Paypro geen selectie?
    Wat werd er eigenlijk gezegd over Tom en Ed in het tv programma?

    Groetend,

    Frits

  11. Paypro kan zich beter bezig houden met de internetkassa en het verbeteren van de klantenservice. Door het slechtste product op de eerste plaats in Paypro te zetten laten ze zien dat ze totaal geen waarde hechten aan de kwaliteit van producten.

    PS: Je hoort vaak al aan iemands stem of het een kwaliteits product is of niet!!!

    • Goed punt wat betreft de stem. Maar Traffic Explosie heeft de salesvideo bijvoorbeeld laten inspreken door een extern bedrijf, mocht ik zelf een salesvideo maken zou ik daar misschien ook voor opteren, want ik heb echt geen video-stem (voor zover dat woord bestaat ;) )
      bedankt voor je reactie alvast!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge